21 January 2011

Rutinski u Zenici


Čelik - Igokea 73:86


U 1/4 finalnoj utakmici Kupa BiH za košarkaše u zeničkoj Areni sastali su se Čelik i Igokea. Favorizovana ekipa Igokee iz Aleksandrovca zasluženo je pobjedila Čelik rezultatom 73:86 (22-18, 18-18, 14-25, 19-25).

Čelik: Maksimović 3, Opačak 19, Mileković 9, Jahić 3, Dedić 3, Begagić 11, Pezer, Rizvić 9, Avdić, Kuzmić 14, Merdanović, Jezilđić.

Igokea: Đerasimović 9, Đozet, Đurica, Nađfei 8, Rakočević 2, Vitkovac 5, Čejs 12, Pantić 17, Šutulović, Joksimović 4, Florens 17, Harvi 12.

Slobodan Klipa (trener Igokee): Ja prije svega čestitam ekipi Čelika na odličnoj košarci. Drago mi je da vidim da ovdje postoji razvojni program gdje imam utisak da se Čelik vratio u vrijeme kad sam ja tu bio vaš komšija i kad ste krenuli sa formiranjem jednog prvoligaškog tima. Mislim da ste na dobrom putu i da će to biti odlično i nadam se da će se vrijeme ponoviti i vratiti kada je Čelik igrao prvu ligu i kada je imao značajnu ulogu. Nama je ovo 6 utakmica u 14 dana (četriri NLB utakmice, finale RS i ova) tako da mislim da je ova ekipa mentalno i fizički poprilično iscrpljena. Znao sam da neće postojati motivacija nakon pobjede nad Zvezdom u Beogradu. Mislim da Igokea može puno bolje da odigra. Predstoji nam već u subotu jedna veoma važna utakmica protiv Radničkog, pa onda Kup utakmica, po opet utakmica NLB lige, tako da u januaru imamo 9 utakmica na kojima treba da rasporedimo snage i odigramo kako to Igokea zna.

Ivica Marić (trener Čelika): Ako se može biti zadovoljan porazom, onda sam večeras zadovoljan. Čestitam svojim igračima, dali su sve od sebe, svi su igrali i pokazali da protiv ovakvog protivnika da imaju rezervi i potencijala i da mogu još bolje da igraju. Normalno da je Igokea bolja i ima bolju momčad i da je dobro vođena. Čestitam im! Jasno je da oni poslije serije teških utakmica i putovanja nisu igrali punom snagom ali za to su zaslužni i moji momci kojima samo mogu čestitati. Utakmica u subotu protiv Borca je nama najvažnija i bitno je da se držimo svog zacrtanog plana da dobijamo utakmice kod kuće.

No comments: